Pages

whos among us

C.U.A.K








hohoho . esok dapat result kan kan kan ? whhoooahh . gila cuak la sengal . takut ! macam mana kalau tak dapat macam yang aku inginkan ? malu doe . alahai . takut ! mak , chek takut ! getaq tak sangka dah ni . haih , aku berharaplah aku dapat yang terbaik . mintak-mintak sangat . kawan-kawan tolong doakan aku . aku harap sangat selain doa daripada kedua orang tua aku .

well . lagi satu harap cikgu tak marah la kami budak perempuan pakai baju kurung sebab malas nak pakai baju sekolah . malas nak iron baju ye cikgu sekalian . harap dimaafin ya buk . kikikik .

dalam masa yang sama , takut abang-abang aku yang baik hati akan bertanya . nanti , kalau dah tau , siap boleh gelak-gelak lagi . hah, sudah . kan dah padan muka kau wani .

and . . yang paling aku takut !!!! OPAH akan berkata ala wani , kauu kahwin saja lah kalau tak lulus . wah , banyak comel muka OPAH ? hihi . siapa yang nak ? aku tahu aku tak cantik . lalala . tapi , aku bersyukur .

NOW , aku dah tak ada selera nak makan . siap tersedu lagi . susah ni .haiyoh . esok macam mana ? entah-entah siap nangis tak henti . takut la . sure gila aku takkan makan esok . hihi . takut punya pasai la kan ?

Ok lah , setakat nih dulu aku boleh updatekan . esok kita jumpa lagi . well . takut banget !

ps: menggigil ketakutan . hihi . hope keputusan okeh ja . hehe .
saya budak baru belajar berblogging :)

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum ,
nak komen ? komen je !
terima kasih :)