Pages

whos among us

pacarku hilang diambil orang !

okay . sedih ? ada la sikit , banyak ? tak berapa banyak sangat . sikit-sikt ja . tapi , mula-mula seidh banyak la jugak . serius ! rasa macam aku tak dapat nak terima kenyataan and nak hadapi masa depan tanpa dia. rasa macam hati , jiwa dan jasad aku dah hilang untuk seumur hidup aku. sampaikan bila mak aku sebut hanya nama dia , aku rasa senang sangat air-air jernih turun dengan lajunya membasahi pipi aku . seolah aku hampir putus asa untuk teruskan hidup . dunia aku terasa gelap . bagai malam tanpa siang . mungkin aku terlalu sayangkan dia . ya , sangat-sangat! hampir setiap hari mak aku paksa aku untuk makan , tapi kenyataannya selera aku dah hilang . kalau dulu ,aku mampu makan apa-apa sahaja hampir setiap masa . tapi , sekarang , berat aku makin susut . mak aku pernah kata , cinta yang aku alami hanyalah cinta monyet and semua tuh memang lumrah alam and hanya sementara . tapi kenapa seakan-akan ini cinta yang nyata dan kekal abadi ? mungkin ini rasa dan perasaan aku . mungkin betul kata mak . kawan-kawan yang ada semua tahu tentang masalah aku dan bersimpati dengan nasib yang aku alami . hampir semua menyebelahi aku kerana mereka tahu aku tidak bersalah . mujurlah kawan-kawan yang baik banyak membantu dalam meneruskan kehidupan aku sama ada di sekolah atau di rumah . nina , kawan baik aku yang paling rapat . sentisa di sisi aku untuk menerangi hari aku dengan gelak tawa yang mengiringi . dialah yang memberi dorongan kepada aku untuk melupakan orang yang aku sayang untuk selama-lamanya . terima kasih kawan . aku semakin berusaha untuk menerima cabaran itu. aku semakin kuat menjalani hari-hari yang berliku . jyeayh .aku berjaya melupakan dia . untuk selama-lamanya . aku berjaya lupakan kisah-kisah lama yang masih mengekori . memanggil-manggil aku . HAHA! tidak akan aku ulangi kembali . whoaa , jiwang siot and berkarat-karat . kikik . aku berharap hang akan bahagia dengan pemergian aku ini sayang :)
mungkin ni jugak penamat untuk cerita CINTA kita right ? aku redha dan pasrah untuk segala-galanya.aku takkan pernah lupakan kisah kita sama ada itu pahit atau manis bagi aku . bagi aku , kenangan tetap kenangan . kenangan itu akan aku bawa sampai aku mati .
thanks sayang , sebab hang cepat sangat lupakan aku tanpa perasaan belas ikhsan dalam diri hang . hanglah manusia paling kejam pernah aku jumpa selama aku hidup . aku takkan tertipu lagi dengan kata-kata lelaki . semuanya dusta belaka . tidak semua . okay . takut kena band . HAHA! :P aku takkan pernah berhenti cintakan hang sampai bila-bila walaupun hati aku sakit macam mana sekalipun.
with love ,aida.
saya budak baru belajar berblogging :)

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum ,
nak komen ? komen je !
terima kasih :)