Pages

whos among us

jyeahh. lepas jugakk hari nihh :)



alhamdullillah, akhirnya lepas jugakk hari nihh. serious happy gila gila. semuanya berjalan dengan lancar. and lepaslah siksa nihh. lama aih nak tunggu lepas siksa nihh.siksa apa? hahaha. pelik kan? siksa takut terjumpa bekas bakal mak mentua. ahah, lepas dah. amin. amin. syukran syukran :)

and the other things yang penting hari nihh. adalah siksa getaq nak terima anugerah atas pentas. ohh. really really sangat getaq ohh. hewhew !

jeng jeng jeng, hehe. mungkin rezeki aku kot nak dapat duit. aumm aumm. dapat pmr tak seberapa pon, tapi dapat jugakk kan? tak kisah lahh sebab pengetua smk kubang rotan sangatlah baik hati. salute lahh kat pengetua. saya sayang pengetua :)



nih aku dengan best friends forever aku :)




sama jugakk. heeee XD




ini budakk gila




hehe




ni dengan penari lagu cukup cukup sudah :) kawan jugakk.



thanks lovely friends, with love, aisya :)
saya budak baru belajar berblogging :)

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum ,
nak komen ? komen je !
terima kasih :)